Orta Doğu’da savaş yeniden başladı

Orta Doğu’da savaş yeniden başladı Orta Doğu’da savaş yeniden başladı

Hürmüz Boğazı’ndan geçen kargo gemisine yapılan saldırının ardından önce ABD, İran üslerini vurdu, ardından İran Devrim Muhafızları Ordusu, ABD üslerine saldırı gerçekleştirdi.

İRAN (İGFA) – Ateşkes anlaşmasının sonra Orta Doğu’da gerilim yeniden başladı. Hürmüz Boğazı’ndan geçen ABD bayraklı kargo gemisi İHA saldırısı ile vuruldu.

Saldırının ardından ABD Ordusu, İran’ın Hürmüz Boğazı çevresindeki üslerine saldırı gerçekleştirdi.

REKLAM

Saldırıya karşılık veren İran Devrim Muhafızları Ordusu, bölgedeki ABD üslerine füze saldırısı gerçekleştirdi.

İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, sosyal medyadan yaptığı açıklamada, ABD’nin ateşkesi ihlal etmesiyle ilgili, “Pişman olacaklar.” dedi.

Yorum ekleyin..

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gelişmelerden Haberdar Olun!

KVKK Sözleşmesi gereği bilgileriniz 3.şahıslarla paylaşılmaz. KVKK Aydınlatma Metni and Kullanım Sözleşmesi
REKLAM