Ordu’da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

Ordu Büyükşehir Belediyesi, Altınordu ilçesinde hayata geçirilen Millet Düzü çalışması kapsamında trafiğe kapatılan güzergahta sıcak asfalt serimi gerçekleştirdi.

ORDU (İGFA) – Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in büyük önem verdiği ve tarihi özelliğe sahip Millet Düzü’nde çalışmalar devam ediyor.

Çalışmalar nedeniyle Düz Mahalle Hükümet Caddesi’ni trafiğe kapatan Büyükşehir Belediyesi ekipleri, yolda sıcak asfalt serimi gerçekleştirdi.

REKLAM

Yolun daha konforlu ve güvenli hale getirilmesi amacıyla yapılan çalışmaların ardından güzergâhın yeniden trafiğe açılması planlanıyor.

Yorum ekleyin..

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gelişmelerden Haberdar Olun!

KVKK Sözleşmesi gereği bilgileriniz 3.şahıslarla paylaşılmaz. KVKK Aydınlatma Metni and Kullanım Sözleşmesi
REKLAM